GRY

poniedziałek, 15 lipca 2013

~Bo szczęście trzeba mieć!!!~

Siemano !!!

A więc jak wiecie wczoraj odbył się koncert zespołu ''Blue Cafe'', było śmiesznie xD.
Nie będę opisywać ze szczegółami co się tam działo bo bym chyba do jutro nie skończyła :D.
Koło 14 spotkałam się z Klaczem pod Biedronką i postanowiłyśmy się 'rozejrzeć' co można porobić podczas czekania na Kicka i Age (Kicek mia przyjechać do Agi i razem miałyśmy hasać).
Podczas czekania na dziewczyny ja razem z Klaczem zdążyłyśmy zgarnąć po dwa lizaki i ołówki za DARMO!!!! xD hahaha.
Nagle po jakiś 10 minutach wyczaiłyśmy MINI GOLFA !!!!.
Od razu ustawiłyśmy się w kolejce i tak jakoś czas zleciał że nawet nie zauważyłyśmy kiedy przyszły dziewczyny ^^.
W pełnym składzie hasałyśmy po parkingu na którym był festyn, grałyśmy w jakiś tam quiz czy coś w tym rodzaju (wygrałam jakie tam klocki i pocztówki i coś tam jeszcze :P), grałyśmy w piłkarzyki (ja grałam z Agatą na Kicka i Klacza), oczywiście z talentem moim i Agi ........ PRZEGRAŁYŚMY 9:0 xD.
Chwile razem hasałyśmy potem Aga poszła do takiej swojej koleżanki, Klaudia chyba musiała iść do domu a Kicek i ja znalazłyśmy na festynie jeszcze Ole i Kache więc w czteroosobowej grupce latałyśmy jak głupie śmiejąc się i drąc na całe gardło :>.
W końcu jak się już ściemniło Kicek musiał jecieć do rodziców a ja, Kacha i Olka poszłyśmy do TESCO.
Chwilę się pokręciłyśmy i wracając na koncert na parkingu znalazłyśmy z dziewczynami................100 zł!
Od razu zaczęłyśmy lecieć w stronę TESC żeby rozmienić stówkę na 3 ^^.
Ale po drodze Olka zauważyła wokalistę ScHDK (suchy chleb dla konia)-zespół który grał na samym początku wczorajszego festynu ^^.
W TESCO kupiłyśmy jakieś notesy za 1.50 zl i długopisy za 1.28 zl xD. I zaczęłyśmy szukać woklaisty, jak już go znalazłyśmy od razu poprosiłyśmy o autografy i z powrotem na koncer >.<
Jakoś tak koncert nam szybko zleciał i ustaliłyśmy z dziewczynami że zdobędziemy autografy Blu Cafe ^^.
I rzeczywiście po koncercie razem z Kmieciem (którego spotkałyśmy wychodząc z TESCO) czekaliśmy aż zaczną rozdawać  autografy *o*.
Ale wcześniej siedliśmy sobie na ławkach przed sceną a ja zaczęłam się tak kręcić koło ławki na której siedzieliśmy i znalazłam....... 20 zl !!!. Szczęście nam wczoraj dopisywało xD :O.
Całe te 120 zl podzieliłyśmy na 3 (ja, Kacha, Ola) i tym sposobem każda ma po 40 zl xD.
Po zdobyciu autografu rozeszliśmy się do domu, Kacha poszła wcześniej a ja i Ola szłyśmy w stronę mojego domu ^^. Ogólnie festyn bardzo udany *.*
Do domu wróciłam o 00:15 (ale rodzice wiedzieli że wrócę o tej porze).
Było strasznie fajnie !!!
Ps. Ja nie robiłam żadnych zdjęć więc zdjęcia mam od Agay <3 (dzięki Aga :****)


 
Jedna z lepszych piosenek Blue Cafe- Do Nieba <3

Autograf Blue Cafe


Zdjęcia z koncertu >.<























sobota, 13 lipca 2013

~Jak narazie decyzji nie ma :P~

Siema !!!

Jak na razie nie mam jeszcze decyzji czy blog będzie czy nie :[.
Jak na razie będę pisała posty sama bo z Kachą nie widziałam się od jakiegoś tygodnia :P.
Noooo trudno.
Jutro koło 14 zaczyna się u nas pod 'Biedronką' jakiś festyn z okazji rozpoczęcia wakacji czy coś :>.
Hitem tej imprezy ma być koncert zespołu ,, Blue Cafe", oraz fajerwerki o 12 w NOCY !!!
Umówiłam się z dwoma Kickami i Agą że wbiją po mnie o 13 po południu i pójdziemy najpierw rozejrzeć się po mieście a na 14 przyjść pod Biedronke.
Mamy nadzieję że wytrzymamy do 12 w nocy xD.
Wczoraj razem z Agatą wybrałyśmy się na rowerach do Kingi najpier jednej a potem drugiej, ale jadąc do Kicaków złapał nas deszcz i to taki że dojechałyśmy całe mokre!!
Ale jakoś dałyśmy radę xD.
Spędziłam cały dzień jeżdżąc na rowerach i dopiero koło 21 wróciłam do domu ^o^.
Dzisiaj na polu jest także nawet się z pokoju nie chce wychodzić i cały dzień spędzam siedząc na fb albo czytając książkę którą wczoraj wypożyczyła sobie siostra ale ja postanowiłam sobie 'pożyczyć' oraz przeczytać ją C: (książka pt. "Pamiętnik Narkomanki", polecam =).
Pomimo tego że dzisiaj jest taka pogoda w Tarnowie jest organizowany koncert zespołu "Enej''.
Moja siostra jedzie na ten koncert ze swoimi znajomymi a ja zastanawiam się czy nie zabrać się z nią -.-".
Ogólnie w wakacje kroi mi się wyjazd z rodzicami (dokładnie jeszcze nwm gdzie jedziemy ale gdzieś na pewno), oraz wycieczka w tatry na 2 dni ^^. Co prawda nie jedziemy na długo ale jedziemy 'zgraną' ekipą (ja, Aga, Kacha, Ola, Klaudia, Kinga i Janin), nwm czy ktoś z naszej klasy jeszcze jedzie, to się okażę :].
A jak z planami na wakacje u was? :>

Na razie to tyle,  jutro albo po jutrze postaram się opisać całą jutrzejszą 'inpreze'. Mam nadzieję że będzie fajnie !!!
Do usłyszenia :****

Ps.
Mój profil na fb ---> KLIK !!!
Mój profil na ask'u ---> KLIK !!!

Z Kachą <3

Droga do Warszawy z Klaczem ^^

Aga *o*


niedziela, 7 lipca 2013

~Z blogiem KONIEC !!! (jak narazie a co będzie dalej to się okaże)~

Siema !!!

Wiem długo nic nie pisałyśmy ale tak jakoś albo nam się nie chciało, albo nie było gdzie pisać nowego posta, albo nie było o czym pisać :P.
No trudno jak na razie jesteśmy z Kaśką w 'niewielkim' konflikcie :<.
Do końca same nie wiemy o co poszło no ale na razie nie zabardo się do siebie odzywamy, co będzie dalej to już sama nwm.
Wakacje lecą jak na razie dość  ciekawie i fajnie :D. Zanim pokłóciłyśmy się z Kachą jeżdziłyśmy na rowerach do koleżanek albo do Swarzowa albo do Podborza (razem z nami jeździła Aga i Ola).
Miałyśmy opisywać wycieczkę ale na wycieczce nic się ciekawego nie działo :P. Właściwie można nawet powiedzieć że był NUDNO !!!. Gdzieś tak tydzień po wycieczce była dyskoteka !!! xD. Był nawet fajnie.
JA razem z Janinom uciekaliśmy ze szkoły przez okna w toaletach (wszystkie inne drogi 'ucieczki' były zamknięte). Uciekaliśmy chyba tylko dla tego żeby kupić coś w pobliskim sklepie ^^.
Wycieczka, dyskoteka, występ na pożegnanie szóstych klas (nasza klasa ich żegnała) i w reszcie dłuuuuuugo oczekiwany.............. KONICE ROKU !!!.
Koło godziny 9;00 przyszła po mnie Kacha i poszłyśmy jeszcze po Klaudie :). Pod kościołem czekali na nas Kmiecic i Janina (Orwi jest ministrantem więc on na nas nie czekał). Msza zleciała w miarę szybko :D.
I szybko do szkoły po świadectwa :>. Dość długo się ciągnęło rozdawanie świadectw na sali gimnastycznej wraz z wręczeniami nagród książkowych :/.
Po rozdaniu świadectw na sali trzeba było lecieć jeszcze do swoich klas po to żeby się pożegnać itd.
Kilka dni przed zakończeniem roku nasza klasa dowiedziała się że ktoś od nas odejdzie :'(
Jak się okazało w dniu zakończenia roku........ odejść miał Michał :'(. BĘDZIE NAM CIĘ BRAKOWAŁO MICHAŁ !!!! MICHAŁ MIAŁ WIELKI TALENT DO MALOWANIA, BYŁ MIŁY, PRZYJAZDY, MIAŁ WIELKĄ WIEDZĘ NA TEMAT PŁAZÓW, GADÓW ITD !!!
Cała klasa płakała :((.
Po zakończeniu roku wszyscy szybko się rozeszli v.v
Na razie to tyle :]

Nwm co dalej będzie z naszym blogiem ......
Mam nadzieję że to nie jest nasz ostatni post !!! -,-"

wtorek, 11 czerwca 2013

~Jutro do Ojcowa~

Czecha!!!

Już jutro jedziemy na klasową wycieczkę do Ojcowa.
Plan wycieczki:
- 08:00 - Zbiórka pod Nowym Kościołem.
- 10:00 - Zwiedzanie zamku.
- 12:00 - Wyprawa w góry i zwiedzanie P.N. (m.in. Jaskinia Łokietka)
- 16:30 - Wyjazd z P.N.
- ok. 18:00 - Wracamy :)

Pan Bator dał nam ''wskazówki'' jak mamy się ubrać :/.
Zamiast zwykłych trampek mamy ubrać jakieś adidasy najlepiej stare (bo nowych pan nie pozwolił kupować, <--- WTF! ).
Kurtki przeciw deszczowe, długie spodnie (my z Kachą bierzemy na przebranie krótkie spodenki).
Zamiast małych torebek, jakieś wygodne plecaki czy coś, a w nich suchy prowiant czy coś w tym stylu v.v.

Prawdopodobnie będzie nudno jak pieron ale trudno.
Mamy zamiar zająć tyły autobusu ale pewnie nam się nie uda, ponieważ inne klasy zaczną się pchać i kłócić xD.
Na temat wycieczki tyle ^^

W szkole było całkiem spx. Matma była całkiem fajna, ponieważ razemz Kaśką śpiewałyśmy :
-Choć, pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko !!!



Na polski była kartkówka, lepiej nie mówić co z niej dostałyśmy xD. I z efektów tej kartkóweczki z dwoma tylko zadaniami, połowa klasy musi ją poprawiać ^o^. (Inteligentni z nas ludzie. nie ma co).
Ubłagałyśmy (ja ubłagalam) panią od religi, żeby dala mi 6 na koniec roku z religi, ponieważ byłam kolędnikiem. I chyba mi się udało ^^.
Na historii była próba (na zakończenie roku, żegnamy 6-uste klasy). My z Kachą jesteśmy tłumem, fajnie nie? Chociaż chciałyśmy grać w kabarecie, ale nie !!!.
Ale na szczęście dzięki temu, mi miałyśmy wolną lekcje xD.  Razem z dwoma Kickami wymyśliłyśmy przez ten wolny czas 'CUDOWNĄ' piosenkę xD.
A jej trudny tekst brzmiał :
TI BUM, TI BUM, TI BUM, TI BUM, TI BUM Xd <------- I tak w kółko :).

Wczoraj każdy wychowawca rozdawał swojej klasie karty ocen proponowanych :D.
Możemy wam się pochwalić teraz naszymi świetnymi ocenkami ^^

Ja:
J. Polski - 5
J. Angielski-4
Matma-4
Przyrka-5
Technika-6
W-F-5
Plastyka-6
Muzyka-5
Informatyka-5
Historia-5
Religia-6

Ogólna średnia w tym roku: 5.0 albo 5.9 !!!

Kacha:
J. Polski-4
J. Angielski-4
Matma-4
Przyrka-5
Technika-6
W-F-4
Plastyka-5
Muzyka-5
Informatyka-5
Historia-5
Religia-5      

Ogólna średnia w tym roku: 4.72

Ostatnio nie mieliśmy gdzie pisać nowych postów, więc po szkole zaczęłyśmy chodzić do biblioteki xD.
A razem z nami chodzi Kmieciu ^^.
Z nim zawsze są niezłe jaja i dla tego pisanie postów zawsze schodzi nam strasznie długo :D.
 
Możemy się również pochwalić, że już za niedługo nasz post będzie miał nowy wygląd (tzn. nowe tło, nagłówek, kolory itd.). 

poniedziałek, 10 czerwca 2013

~Liebster Blog Award~

Hejo !!!

Zostałayśmy nominowana do Liebster Blog Award przez hurt-others.blogspot.com
Bardzo za to dziękujemy i jest to naprawdę dla nas ważne.

Zasady:
Nominowanym zadaje się 11 pytań, a ich samych musi być 11. Nie nominuje się osoby, która nominowała Ciebie.

Pytania zadane przez Wiktorie:
1. Sądzisz, że na świecie jest więcej osób optymistycznych czy pesymistycznych?
2. Uważasz się za osobę spełnioną?
3. Według ciebie życie to jest teatr?
4. Opisz siebie w kilku słowach

5. Dlaczego chciałaś zostać bloggerką, co to ma na celu?
6. Co dajesz dla innych ludzi pisząc bloga?
7. Masz jakieś zainteresowania?
8.  Czy uważasz się za osobę tolerancyjną?
9. Masz wrażenie, że jesteś samotna, czy masz wszystkich naokoło siebie?
10. Co jest całym twoim życiem?
11. Czytasz książki? Jaka jest twoja ulubiona?

Nasze odpowiedzi ;
1. Zdecydowanie optymistów :)
2. Raczej taj ^^
3. Życie nie zawsze jest teatrem ale w wielu sprawach jak najbardziej tak *.*
4. Szalona, tolerancyjna, uparta :P
5. Chciałam aby każdy poznał choć trochę mojego świata oraz ludzi dzięki którym naprawdę chce się żyć !!! :>
6. Pisząc chce żeby inni czuli się odprężeni, mogli odpocząć oraz aby na moim blogu czuli się jak najbardziej swobodnie :D
7. Kocham pływać xD
8. Raczej tak ^^
9. Mam przyjaciółkę do której ZAWSZE moge zadzwonić oraz trzech kolegów dzięki którym naprawdę samotna nie mogę się czuć :****
10. Pływanie, muzyka oraz moi przyjaciele <3
11. Czytam wiele książek (kocham czytać) ale chyba ulubionej książki nie mam xD


Nasze nominacje:
www.kaarina-blog.blogspot.com 
hania-blog-day.bogspot.com 
domi-day.blogspot.com 
http://muffliato9.blogspot.com/ 
http://gicia-zakrecona-laura.blogspot.com/ 
http://insignificantbaby.blogspot.com/ 
http://cosmetics-my-live.blogspot.com/ 
http://maj-krejzi-lajf.blogspot.com/ 
www.seellow.blogspot.com 
cocone.blogspot.com 
allly-all.blogspot.com 

 Nasze pytania:
1. Na kogo głosowaliście w TopModel?
2.  Czy macie jakieś zwierze? Jak tak to jakie?
3. Jaką średnią mieliście na koniec roku rok temu?
4. Wasz ulubiony przedmiot szkolny to?
5. Jaki macie kolor swojego pokoju?
6. Jesteś optymistą, pesymistą czy realistą?
7. Twoje największe marzenie to...?
8. Macie telefon dotykowy czy zwykły?
9. Ulubione czasopismo, gazeta?
10. Co wolicie androida czy iPad'a?
11. Od jak dawna prowadzisz swojego bloga?

Na dziś tyle ^^. Dzięki za nominacje oraz za wasze komentarze <33 

Mój dzisiejszy tekst:
~Mam luzowego jednolozca z logami xD

piątek, 7 czerwca 2013

~Weekend~

Czecha!!

Dzisiaj jest piątek melanżu początek ^^.
Mieliśmy dziś na 8:50, odpały były niezłe.
Kacha wbiła po mnie o 8:35 C:. Jako, że obudziłam się o 8:15, miałam niecałe 20 minut na ogarnięcie się xD
Do szkoły zawsze muszę mieć czas żeby się ogarnąć, dlatego jak Kacha wbiła mi na chate byłam jeszcze nie gotowa :). Ale jakoś się 'wyrobiłyśmy'. Pomimo BARDZO dziwnej matmy, nie działo się nic szczególnego. Dziwnej dlatego, że po skończonych ćwiczeniach w podręczniku można się było śmiać, wygłupiać, gadać ITD. Na sam koniec mieliśmy 2 W-F'y (MASAKRA!!).
Najpierw graliśmy w 'Hokeja", nasze drużyny zremisowały (byłyśmy w innych drużynach :(). Następnie graliśmy w Kosza xD.
Tym razem byłyśmy w jednej drużynie ^^.
Kacha nabiła naszej drużynie 3 kosze + talent Kmiecia, który również nabił nam 2 kosze ^^.
Jednym słowem mówiąc, nasza drużyna wygrała xD.
Ogulnie po W-F'ie byliśmy wszyscy wykończeni i marzyliśmy tylko o tym żeby iść do domu i odpocząć.
Ale oczywiście nie było to takie proste, ponieważ musieliśmy sobie jeszcze załatwić 6 na koniec roku z Techniki. Szóstki należały nam się ponieważ nasza klasa należała do  SKB (Szkolny Klub Bezpieczeństwa, i ja jestem przewodniczącą tego czegoś^^), i przez cały rok robiliśmy jakieś ankiety, konkursy, chepeningi, itd żeby teraz mieć 6 !!!.
Ale nie !!!
Pomimo naszych całorocznych starać P. Gawlik dała nam tylko 5 !!!  Stwierdziła, że za mało się staraliśmy i żeby mieć szóstki mamy się do niej zgłosić po lekcjach i ona da nam jakieś zadanie na następny tydzień i jak dobrze to zadanie wykonamy to MOŻE zastanowi się czy dać nam te obiecane 6!!!.
Więc Ja, Kacha, Klaudia, Kicek, Kmiecic i Orwi po męczącym W-F'ie poszliśmy na świetlice szkolną, gdzie pracuje p. Gawlik. Chwile pogadaliśmy z panią a potem pani dała nam kilka zadać z których mieliśmy sobie wybrać te które najbardziej nam się spodobały xD. Na szczęście można było robić te 'ćwiczenia' w parach, więc jak to zawsze bywa postanowiłyśmy z Kaśką działać w duecie ^^.
Najbardziej spodobał nam się pomysł gdzie wystarczy tylko przerysować z gazetki na blok A3 jakieś tam rebusy :). Wybrałyśmy to chyba tylko dla tego, że w porównaniu z innymi zadaniami to było najprostsze xD. Ogólnie po szkole poszliśmy na plac ale chyba tylko na jakieś 5-10 minut bo nie za bardzo mieliśmy czas. Chyba to tyle ^^.
Koło 18 idziemy z Kmiecicem i Orwim przejść się gdzieś na miasto :).
Planów na weekend jako takich nie mamy ale na pewno nie będziemy się nudzić xD.
A wy jakie macie plany na ten weekend ? :)

A oto rebusy które mamy 'przerysować' xd



Zapomniałyśmy dodać, że już w tą Środę jedziemy na wycieczkę klasową do "Ojcowskiego Parku Narodowego" xD.
Może być śmiesznie bo Janin ma wziąć laptopa (o ile jego mam się zgodzi). Jakoś z miejsca gdzie jedziemy nie cieszymy się za bardzo, ale nie ważne jest gdzie się jedzie, ważne z kim się jedzie <3, a z naszą kochaną klasą na 100% nie będziemy się nudzić xD.
Jedyny minus jest taki, że jedziemy z dwoma innymi klasami -.-". Ale mamy nadzieję, że będzie fajnie !!! :)

Ojcowski Park Narodowy

wtorek, 4 czerwca 2013

~Nasze marzenia :**~

Hejo!!

Dziś nie działo się nic specjalnego, nie licząc tego, że z klasówki z matmy (pole figur czy coś...) dostałyśmy -4!!!! ^^
Oprócz tego z historii,żeby wychodziła nam pełna piątka będziemy pytane przez pana Batora w czwartek albo piątek (z 4 ostatnich lekcji).
Od tygodnia cały czas leje ;(. Siedzimy w domu albo w szkole i bardzo się nudzimy.  Ale od następnego tygodnia ma być już lepiej ^o^.
Przez tą pogodę nie działo się nic ciekawego... Dlatego dzisiejszy post będzie o naszych marzeniach :).
Mamy ich dość sporo ale dzisiaj postaramy się wybrać te najważniejsze.
 Jak już wiecie Ja i Zuza mamy zamiar wyjechać (Ja do Norwegi a Zuza do Nowej Zelandii)<----- Jedno z naszych największych marzeń xD.
<33
 Kolejnym marzeniem jest mieć jakiegoś lepszego fona =.=
Obecny telefon Zuzy:
  
Samsung Wave Y :p

Mój obecny grat:
Nokia 500 ^^

Wymarzone telefony:
Zuzy:

Samsung Note 2 :**
Mój:

iPhone 5 *.*
Kolejne marzenie to wielkie willy z basenami ^o^ (mało prawdopodobne, że kiedykolwiek będziemy je mieć ale pomarzyć można).

Nasz 'przyszły' domek

<3 <3




Dużo by wymieniać ale to są te trzy najważniejsze <33.
A wasze największe marzenia to?
Piszcie w komentarzach ^^